Account resetten na de opstart

De eerste maal  dat je bij ons start, krijg je steeds een oefenperiode. Die periode zorgt ervoor dat je met je collega's het systeem wat kan leren kennen. Na de testperiode wil je natuurlijk wat opkuisen. We kunnen hier eenvoudig bij helpen.

Het is mogelijk om uw account te resetten na de test door de volgende stappen te doorlopen

  1. Ga naar http://delphi.roodfluweel.be/Configure/ResetAccount
  2. Als je geen toegang hebt, contacteer ons dan met de vraag om dit te activeren.
  3. Druk op de knop "reset account". Alle bestellingen en betalingen zullen dan even later verwijderd worden.

Kan dit meerdere keren gebeuren?

Nee. Dat kan niet omwille van facturatie redenen. Onze facturatiemodule telt gedetailleerd uit welke tickets je hebt geboekt en terug hebt vrijgegeven. Als we je account zouden resetten, gaat onze facturatiemodule de mist in en krijg je foute facturen.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us