Logo en adresgegevens aanpassen
Je kan eenvoudig zelf de profiel gegevens van de organisatie aanpassen.
Onder profiel gegevens verstaan wij
- Adres gegevens (adres van de maatschappelijke zetel)
- ondernemingsnummer
- telefoonnummer (dat mag ook een mobiel nummer zijn)
- het logo van de organisatie
Al deze gegevens worden getoond aan bezoekers van de website die tickets willen verkopen.
De beheerders van jullie account kunnen deze gegevens zelf aanpassen door in Delphi links bovenaan op hun naam te klikken en dan " organisatie" te kiezen.
We krijgen wel eens de vraag waarom het telefoonnummer verplicht is? Het is belangrijk om voor online te verkopen vertrouwen winnen van uw klant. Een klant die geen vertrouwen heeft in een webshop zal niets kopen. Een duidelijke vermelding van een geografisch adres met een telefoonnummer waarop u te bereiken bent laat de klant toe u gemakkelijk te contacteren en dit geeft vertrouwen. Het geeft trouwens mezelf net iets meer (nacht)rust. Want we krijgen op regelmatige basis mensen die ons contacteren met de vraag om een vraag om informatie. En dat is informatie die wijzelf nooit kunnen geven. We hebben dus liever dat ze jullie rechtstreeks kunnen contacteren.
Facturatiegegevens aanpassen
Het aanpassen van de facturatiegegevens kan je niet zomaar zelf doen. Open hiervoor een support ticket
Logo's aanpassen op ticket templates
De logo's op de ticket templates staan los van de logo's die op de ticketshop getoond worden. Als je dus een nieuw logo hebt, kan je best ook even de ticket templates nakijken.