Hoe reset je de camera-instellingen van de ticketscan applicatie

Als je onze ticket scan applicatie gebruikt, vraagt deze bij het eerste gebruik toestemming om je camera te gebruiken. Dit maakt het scannen van tickets snel en eenvoudig. Maar wat als je per ongeluk de verkeerde camera hebt gekozen of als je om een andere reden wilt wisselen? Geen zorgen, het is eenvoudig om dit aan te passen door de applicatie te resetten. Volg deze stappen om de camera-instellingen te resetten:


  1. Wacht even: Nadat je de ticket scan applicatie hebt geopend, wacht je onderaan het scherm. Afhankelijk van de configuratie van de applicatie, verschijnt er binnen 10 tot 30 seconden een "Reset" knopje of link.
  2. Klik op 'Reset': Zodra het "Reset" knopje of de link verschijnt, klik je hierop. Dit is een eenvoudige stap om ervoor te zorgen dat je de camera-instellingen kunt aanpassen.
  3. Bevestig je keuze: Nadat je op "Reset" hebt geklikt, wordt je om bevestiging gevraagd. Klik op "OK" om te bevestigen dat je de scannerconfiguratie wilt resetten.
  4. Herlaad en herconfigureer: De pagina wordt automatisch herladen. Nu kun je de camera-instellingen opnieuw configureren. Kies dit keer de camera die je wilt gebruiken voor het scannen van tickets.

Het resetten van je camera-instellingen is zo eenvoudig als taart – en bijna net zo snel! Mocht je toch tegen problemen aanlopen, aarzel dan niet om ons te contacteren. Wij staan klaar om je verder te helpen met een glimlach.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us