Problemen met afdrukken van tickets

Heb je problemen met het afdrukken van tickets?

Volgende zaken worden wel eens over het hoofd gezien.  Maar dit zijn de eenvoudigste zaken die je kan nakijken:

  1. Vergeet niet om je printer aan te zetten en na te kijken of er voldoende papier is
  2. Staat de printtool geïnstalleerd op de pc die aan de printer hangt?
  3. Is de printtool opgestart?
    Ben je zeker dat je het icoontje van de printtool onderaan op je taakbalk ziet staan?
  4. Is er maar één computer die de printtool heeft opstaan?
    Als er meerdere computers de printtool hebben draaien, zullen deze allemaal vechten om als eerste in de rij te staan om het ticket te mogen afdrukken. Tenzij je een setup met meerdere printers hebt, kan je maar één printer en één printtool hebben.
  5. Is de juiste printer geselecteerd in de printtool?
    Je kan kiezen tussen verschillende printers.  Als je meerdere printers hebt geinstalleerd op je computer spreekt het voor zich dat je de tickets uit de juiste printer wil zien rollen.
  6. Is er anti virus software die communicatie met Rood Fluweel onmogelijk maakt. 
    Software zoals Bullguard en AVG hebben al meerdere keren ervoor gezorgd dat de print tool niet zijn werk kon doen.  Schakel de software tijdelijk uit om na te gaan of dit het probleem op lost.

Meestal is dit niet van toepassing, maar ga ook na of is de printtool juist is geconfigureerd. Klik even op de "config" knop, vermeld de "namespace" je eigen theater?

Lijkt alles correct en krijg je nog steeds geen tickets?  Laat dan gerust iets weten.  We kunnen je zeker helpen.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us